Gloss & Sephora

Hej hej!

Har varit en vända på Steninge slott idag och kollat runt lite på julmarknad. Super mysigt, hittade lite klappar också.

Tänkte visa lite produkter som jag hittade och gärna lägger vantarna på när jag får chansen.
Först ät det några lipgloss från Lime Crime. Hittade en länk på en blogg igår och kände att jag verkligen ville få hem och prova dessa.



Ser ni vad otroligt fantastiska de är!? Om de ser ut på läpparna som de gör i hylsorna så måste jag säga att färgerna är otroliga! Kolla bara på den mörkröda, Candy Apple. Golden Ticket skulle också vara rätt häftig! Dessa häftiga gloss släpps 28 Nov. Alltså på måndag och kostat $17. Frakten kostar $11, alltså ungefär 75:-. Så det kan ju vara värt att beställa fler saker på en gång eller beställa tillsammans med någon annan. HÄR är länk direkt till dessa glossiga glans.


En annan sak jag skulle vilja pusha för är Sephora! En stor skönhets butik som jag var inne i första gången i New York i somras. Och herregud jag hade kunnat flytta in dit! Massvis med smink, hudvårdsprodukter och parfymer. Många märken som verkligen har bra kvalite på sina saker. Framförallt var det här jag blev kär i Urban Decay när jag äntligen fick chansen att prova deras produkter. Köpte då den ökända Potion Primer och några ögonskuggspaletter som jag lovar att visa någon dag. De är superlätta att jobba med och ger ett grymt resultat. Och nu märkte jag dessutom att Sephora finns i Paris! Och dit åker jag nästa fredag! Hur awesome är inte det, kommer definitive att gå dit och kika runt!

Nu ska jag ta mig ner för trappan och sminka mig så att ni kan få en tutorial senare. Det blir en lite mossgrön sminkning som jag själv aldrig provat förr :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0