Höst!

Hösten har kommit. Det känns i luften nu. Mysigt att kunna använda skinnjacka och sjal mer regelbundet! Vet att jag ville ha värme häromdagen, men idag kände jag verkligen för höst! Behöver bara införskaffa i ett par snygga höstskor! Idag hade jag en typisk höstig makeup med gula, orange och bruna nyanser.
Har precis druckit te hos Eva och väntar nu på bussen till min kärlek. Har med mig några mina favorit-sminkprodukter inklusive min 120 palette. Kan lägga upp bild imorgon! Den är toppen.
Har ju precis börjat bloggen, men tänkte kanske lägga upp lite sminktips någon dag om någon är intresserad. Eller så kanske ni blir!:)
Nu kommer bussen.
Kram!

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Och vilken otrolig färgpallett! Fett avundsjuk asså

2011-10-23 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0