Update fran Thailand!

Hello people!

Har kommer en liten update fran Thailand.

Forsta dagen blev det en hel del resande innan vi tog oss till Koh Lanta och vart hotel pa Klong Nin beach. Hotellet ar som ett mindre paradis med superfint lage. En egen liten strand, dundertrevlig personal, god mat pa restaurangen och man kan aven ata vid beach baren som har samma meny som restaurangen. Vi bor ien fin bungalow med en dubel och en enkelsang. Alla bungalows ligger lite som i en regnskog sa naturen runt ikring ar fantastisk. Kombinatonen med stranden och det gor det nastan oslagbart. Kanslan har gar varken att beskriva eller visa pa bild, men jag gor mitt basta. Det enda som ar lite synd ar att de ar en bit till den lilla byn med butiker och restauranger, men det gor ingenting egentligen.

Idag hyrde vi en moppe och akte dit for att hitta en skraddare. Jag ska sy upp tva jackor och mamma en massa annat :P Inser att jag har alldeles for mycket klader med mig, men sa brukar det bli sa jag ar inte forvanad :)

Pa tisdag ska vi byta hotell till et om ligger ungefar en mil bort vid en anna strand. Vi var dar haromdagen och det verkar lika bra plus att det ar nara till den lilla byn.

Det ar superharligt att kunna ligga och lasa hela dagarna, har verkligen saknat det!

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men jag skickar vykort till de adresser jag har! Blir inte sa manga vykort, men nagra stycken.

Nu ska jag tillbaka till bungalown och lasa lite innan jag lagger mig!

Ha det sa bra allihopa sa far vi se om jag hinner uppdatera nagot mer innan jag kommer hem!

Nar jag kommer hem blir det fler makeup tutorials! :P

Kram kram!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love you <3

2011-10-30 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0