Hoppsan!

Hade ställt klockan på åtta imorse för jag tänkte gå upp och göra lite nytta. Tvätta lite, fixa lite material till bloggen och så, men nej! stängde av larmet och vaknade sen kvart i elva. Hej och hå, måste ju gå till jobbet senast kvart i tolv. Blev till att stiga upp, göra sig iordning, hälla i sig ett glas proviva och ta med ett äpple på vägen.

Ikväll kände jag bara för att ta det lugnt framför tvn. Sagt och gjort! Men i helgen är jag ledig. Så immorgon tänkte jag leka hemmfru, ska tvätta, göra hemgjort tomatsoppa och baka bröd. I pauserna fixar jag material till bloggen och bloggar! Låter bra tycker jag.

Då vet ni vad jag sysslade med i alla fall. Nu ska jag kika runt lite för att insupa massa inspiration så ni får en roligare blogg att läsa :)



Slänger upp en bild från när vi var påväg till Peace & Love sommaren 2010 :)


Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0