Look of the day - Blue Blood

Idag blev det ganska färgstarkt! Orange och blått. Blev lite inspirerad av en makeup som jag såg igår.

Jag sminkade även Linnea till ängel till hennes skiva som hon skulle ha ikväll. Bilder kommer senare, hade bara telefonen med mig att ta bilder med så de måste in i datorn först :)

Ni får bilder på dagens först!!










Körde på lite rodatonade läppar till det! Sovtröjan fortfarande på, men det syns knappt :)


Nu ska jag dricka lite te så ska jag fixa med fler inlägg sen!!

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Gardart

Ååååå va snyggt!!

2012-04-17 @ 23:35:34
URL: http://sammalikaigen.blogspot.com
Postat av: Anonym

GillarT skarpT

2012-04-19 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0