Look of the day - Ginger Leaf

Jag har för mig att det var i fredags jag körde på en väldigt ljus makeup och kladdade mycket med mascaran... Jag hade några skuggor som jag verkligen gilar och som jag inte använt på ett tag. Här är resultatet!











Jag ville också bara meddela om ni tycker att allt ser lite lika ut nuförtiden, men jag jobbar nästan varje dag och till vardags applicerar jag nästan alltid ögonskuggorna likadant för det går snabbt och smidigt. Jag kan bli klar snabbt även när jag har bråttom och ändå få en lite rolig färgglad makeup :)

Ska försöka se till att ha lite mer blandat i bloggen. Skriva mer även i de andra kategorierna! :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0