Look of the day - Pink Fusion

Till att börja med vill jag bara säga att Make Up Store tävlingen jag var med i i början av mars fortsätter i andra delar av Stockholms området nu i april.
Jag såg att det kommer att vara både i Sollentuna och på Stinsen. Jag bestämde mig för att maila och fråga om jag får vara med igen fastän jag redan var med på Åhléns City. Fick tillbaka ett mail ett par timmar senare där det sa att jag gärna fick vara med igen :D Så jag ska nog skicka in en sminkning på mig själv, sen gäller det bara att välja ut en ny modell som jag kan sminka under tävlingen. Förutsatt att jag kommer med igen vill säga. Men det hoppas jag på i alla fall! ;)
Får köra något mer vågat än sist och verkligen göra bättre ifrån mig under tävlingen :) Önska mig lycka till!! Jag hållerer uppdaterade.

Nu till dagens makeup. Blått, svart och en släng av riktigt rosa under ögonen. Är på toppenhumör idag!




Ganska ojämt ljus från fönstret så det ser väldigt ojämt ut, men båda ögonen ser ut som det till höger på bilden :)







Rosa kofta som matchade! Borde köpa mer kläder med färg, det mesta jag har är svart.... Kul liksom. Utom på sommaren, då är allt blommigt. Typ så.

Och jag som klagat på mamma i alla år att hon bar har svart. Snacka om att jag är dotter till min mor. Puss på dig fina mamma, jag blir bara mer och mer lik dig med åren ;)


Kram!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du härliga brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-04 @ 14:29:22
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0