Look of the day - Tangerine

Såhär såg jag ut idag! Har äntligen hämtat ut mina linser! Jag går sällan i glasögon mer än ett par dagar i taget. Nu har jag haft dem i två veckor! Det bästa med linserna är att nu syns mitt smink ordentligt! Det försvinner så mycket bakom glasögonen :) Sen är det självklart skönt att ha rätt styrka :P

Här kommer bilder i alla fall!! Orange och brunt hade överhanden :)


Övriga bilder blev inte bar och jag hade knappt någon tid att ta nya ^^


Ska se om jag kan fixa till min sminksamling/förvaring, måste filma den videon snart så den är klar och redo när det är dags! Inte många inlägg kvar nu :D


Kram!!

Kommentarer
Postat av: June

Snyggt!

Sv: Tack så mycket :)

2012-04-26 @ 10:09:12
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0