Looks of the night - Tjejkväll (Bildbomb!!!)

Förra helgen kom Mimmi, Eva och Aida hit efter att jag slutat jobbet. Uppklädda och med klackskor sminkade jag dessa tre vackra tjejer och fräschade till mig själv. Sen fick vi skjuts ner till Tiger(en restaurant här i Väsby) som bytt lokaler och gjort om massor. Maten var lika supergod som alltid och det var en riktig mysig stämning där nere! Tur att vi bokat bord för det hade varit fullt varje kväll sen nyöppningen! Det ni!


Tänkte visa lite bilder på hur det blev. Ingen av dem brukar sminka sig så jättemycket så det är inga färgglada, over the top sminkningar, men himlarns fina blev de i alla fal!! :)


MIMMI FÖRE:

Tog lite oseriösa bilder på Mimmi först, men när det var dags för ett vettig förebild så dog batterierna på kameran, så den fick ladda undertiden jag sminkade henne. Men här är före i vilket fall.


MIMMI EFTER:

Söta Mimmi har så fina bruna ögon!!!! <3



EVA FÖRE:

Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på Evas kindben!! Så vackert!


EVA EFTER:

Globlinjen är mycket mer markerad, men blixten slog ut lite mycket färg.



AIDA FÖRE:

Aida är bara så vacker i allmänhet, passar i allt!!


AIDA EFTER:

Framförallt i lila!!!!





Jag avslutar med ett par gruppbilder!







För övrigt sitter jag nog på Dramaten snart och tittar på Fanny & Alexander, detta är tidsinställt!! :)


Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Naaw vad söt du är kristin! <3

2012-04-23 @ 14:57:02
Postat av: Mimmi

Håller med Eva, du är så söt Kristin ! Och va fint du skrivit! :) Synd bara att det inte kom med nån bild på dig från denna kväll! <3

2012-04-24 @ 00:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0