Makeup series, patriot - USA

Jag fortsatte lite med patriot serien eller vad man ska säga. Det står USA, men det är ju blå, vit och röd så man kan självklart relatera till alla länder som har de färgerna på flaggan :)

Det här är tidsinställt. Nu lär jag vara på komvux och kolla in olika kurser att lägga till de jag redan har, och se om jag kan läsa upp mitt Engelska C betyg till ett MVG, skulle sitta fint :)










Den röda skuggan är ganska roströd och inte röd röd, vill man ha en rödare skugga är det självklart bara att ta en anna skugga. Eyelinern är lite marinblå, tycker att den är så himla fin!

Läpparna fick sig en släng av et ganska mörkt silvrigt läppglans.


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0