Makeupart - Purplemania

Vi kom hem senare än jag trodde igår och jag var för trött för att skriva något. Men pjäsen var fantastisk, så otroligt många bra skådespelare!

Dessutom glömde jag ta kort för en tutorial igår, men idag har jag gjort det!! Fast den får ni se imorgon ;)

Nu tänkte jag lägga upp mitt första inlägg i en ny kategori. Makeupart, lite mer extrema sminkningar som denna, som inte riktigt faller under look of the night där jag främst lägger upp festsminkningar :)

Hope you like it!









Så blev det! Jag blev nöjd, måste verkligen prova mer såndana här sminkningar, det är riktigt kul att se vad man faktistk är kapabel till! Skulle ni vilja se mer av dessa sminkningar?


Nu ska jag knappa lite till på datorn innan jag går i säng och IMORGON får ni min nästa spring-tutorial, jag lovar :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Tufft! Ja, jag har mangon på mig nu! Så fräsch!!

2012-04-24 @ 20:01:40
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Malin Aurora

Åh så häftigt!



Sv: Tack för din fina kommentar, den värmde lite i hjärtat<3

2012-04-27 @ 11:59:02
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0