Min sminksamling...

Jag är snart uppe i 200 inlägg och jag tänkte att jag kanske skulle göra något lite extra som mitt 200e inlägg. Funderade lite på att göra en video med min sminksamling och undrade om det skulle var intressant för er?

Nu vill jag ha kommentarer och svar om ni vill se detta, annars blir det inget...!

För tillfället är jag uppe i strax över 170 inlägg, så med lite vilja så är det inte långt kvar i sådana fall.

Vad tycker ni?



Bjussar på en bild från Paris i vintras så länge så blir ni inte bildlösa! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Makeup for Dummies

Sminksamlingar är alltid av intresse! Särskilt hur andra förvarar sin samling tycker jag är intressant eftersom jag tycker att det är svårt att få till det optimalt.

2012-04-19 @ 15:57:58
URL: http://www.makeupfordummies.se
Postat av: Eva

Ja gör det det blir kul!

2012-04-20 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0