Nagellack - Divine Swine

Målade naglarna häromdagen. Körde på Soaked in Purple från H&M. Måste säga att deras lack är förvånansvärt bra med tanke på priset. Tror att de kostar 39:- eller något. På tumme, ringfinger och lillfinger målade jag även på ett lager av O.P.I. Divine Swine.
Lila på lila helt enkelt. Blev snyggt tycker jag. Men jag fasar lite för den dag jag ska ta bort det. Funderar på att investera i en dipremover och se hur det går. Har hört en del bra om dem samt att de ska vara väldigt smidiga när det kommer till glitterlack.

Behövde lite nya bomullspads, denna oumbärliga uppfinning, fyndade på ICA och köpte två rullar för 12 pix. Yiipee!! Då klarar jag mig ett tag hoppas jag! :)



Lite knöligt att fånga det glittriga på bild ordentligt. Finns en bild som jag tror visar glittret på min Instagram. krilleloh heter jag där!!


Och glöm inte att följa mig via Bloglovin'. Den stiliga ikonen ni behöver klicka på för att göra det ligger i vänstra hörnet!

Kommentera mera också! Det gör mig så mycket mer peppad att fortsätta blogga, annars tappar lite om ingen säger något. Spelar inte så stor roll vad. Lite feedback är alltid trevligt av alla dess slag. (Peppar, peppar. Ta i trä.)


Kram finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0