Nagellack - Pink-ing of you

Igår målade jag naglarna med ett jättehärligt babyrosa nagellack. Så snyggt. Tittar på mina naglar hela tiden x) Har ungefär samma färg som jordgubbsmilkshake! Nu tänkte jag slå på lite videos och försöka mig på att pimpa naglarna med lite annat också. Men det rosa blir basen i alla fall. Bilder på resultatet kommer nog imorgon :)

En kompis kom ner till jobbet idag lite halvt i panik och sa ungefär: "Kristin! Min sminkexpert, hjälp mig! Hur sätter man på lösögonfransar?! Jag ska på skiva ikväll..."
Jag förklarade så gott jag kunde, det slutade med att jag åkte hem till henne efter jobbet och gjorde en blixtsnabb sminkning och satte på lösögonfransarna. Sen fick jag skjuts hem :) Alltihop från det att jag kom in genom hennes dörr tills det att vi var redo att åka så tog det inte mer än en halvtimme.

Tyckte att det var nödvändig info för er ;)


Visst är det väl himla fint? Jag älskar det! Pink-ing of you - O.P.I.


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0