Nagellack - Silver Nailart

Jag gjorde lite fransk manikyr i ett riktigt täckande silvrigt lack. Sen blev det lite nailart på tummarna med en turkos blomma(strass) och silvriga prickar. Det blev verkligen inte världsbäst, men bättre än jag trodde :) I övrigt är jag inte så bra på nailart. Men jag ska öva! För det är kul :)

Det här är för övrigt tidsinställt. Jag är på Mist Stockholm nu på deras öppna hus. Ska fråga lite om deras utbildningar och priser och så. Jag berättar nog mer när jag kommer hem efter jobbet. Åker direkt härifrån till jobbet. Blir nog inte så jättemycket uppdatering idag, kommer att vara en ganska fullspäckad dag!




Det ser nästan ut som om jag målat ett matt lack på det rosa, men det har jag inte. Det är fortfarande riktigt glansigt!



Och såhär blev tummen! Lite ojämnt, men som sagt, naglarna är inte min starka sida ;)



Vi hörs mer ikväll.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0