New Face Charts

Nu var det ett tag sen jag gjorde face charts, men jag satt och pillade på några häromdagen. Däremot ger jag upp lite grand på att göra ögonfransarna, det är sjukt svårt, vet inte om jag inte har något bra att göra med eller om jag bara suger. I vilke fall så struntar jag i fransarna ett tag framöver! :)

Blixten slår ut lite färg, men det är bättre än när jag scannade in dem på jobbet!!









Så ser mina senaste verk ut, tror jag ska sätta mig och göra ett par stycken ikväll också!




Sen kände jag för att sluta vara "rebellisk". I alla fall för tillfället. Tog ut min töjning. Det var ingen massiv imponerande sak eller något, 4 mm bara, men vitsen med den lilla var att den skulle kunna växa igen om jag ville. Och tusan vad det gick undan! Tog ur den i fredags och nu får jag inte in mer än en cm i örat. Har kvar alla mina töjningar så vill jag töja igen är det bara att köra på ^^


Tänkte också skriva ett inlägg om lite bra sidor där man kan köpa hyfsat billigt och väldigt billigt smink lite senare under dagen, så håll ut!! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0