På G!

Nu sitter jag på tåget in till stan! Satte på mig ett par lösfransar för att känna mig lite extra fin. Inte särskilt långa, men det där lilla bara. Däremot har jag ju mins glasögon väldigt sällan, lösögonfransar i kombination med glasögon har jag aldrig provat... Det var väl inte så bra. Varje gång jag blinkar så fastnar vänster fransar i kanten på glasögonen lite grand. Sjukligt irriterande! Nu har jag alltså glasögonen halvvägs ner till nästippen känns det som. Det ser inte konstigt ut, men det är obekvämt. Men så går det när man inte tänker!

Hoppas på en trevlig kväll och att ni får detsamma. Kan också meddela att brödet blev supergott!;D

Lägger upp en gammal bild i brist på annat... :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Kristin!

Jag gick i Väsbyskolan i samma klass som Eva och Mimmi, och jag tänkte bara säga att jag följer din blogg varje dag vid Blogkeen, eftersom den är så sjukt bra!

Skulle vara kul om du ville kolla in min blogg och kanske ge lite tips på vad jag kan förbättra, eftersom din blogg är så inspirerande :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0