Tävling på Make Up Store 18 April

Här är makeupen jag gjorde på Puck idag! Fantastiskt snygg tjej! Hon passade himla bra i 1920-tals flapper looken också. Skulle det vara en sådan tema-fest skulle det bli dundersnyggt med rätt kläder och accesoarer till :) Blev faktiskt riktigt nöjd.

Om ni har tid och har vägarna förbi Sollentuna Centrum i veckan så kila gärna in på Make Up Store och rösta på mig. Nr. 3! Ni kan rösta fram till söndag!! :D

Jag litar på er.....



Ni får vrida på huvudet, kunde inte vända på bilden, stod att den var skriv skyddad fast den inte var det-.-



Bjuder på en svart/vit variant också :)


Kram och tack till finaste Puck som kunde sitta modell :)

Kommentarer
Postat av: Linnea - Makeup for Dummies

Det verkar inte som om tävlingen kommer till Umeå =/

De är inte världsbäst på att ge ut information från butiken heller, jag och andra har frågat på FB-sidan men dom bara raderar inlägg som inte är gjorda av de själva - jättekonstigt!

Hur länge pågår röstningen i den butik du tävlat i? :-)

2012-04-18 @ 21:51:34
URL: http://www.makeupfordummies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0