Wedges and Florals

Nu väntar jag på att vädret ska bli stabilt och några grader varmare! Då kan jag börja ha mina vardagsklackar. Man känner sig mycket finare då även om det inte direkt är något speciellt.

Tog lite snabba bilder på de skor jag planerar att ha på mig i vår!! :)





Inga skyhöga klackar och de är bekväma allihopa!!





Sen hade jag ett par favoritklackar som verkar vara puts veck, inte så kul. Hittade dessa på din sko som är väldigt lika de jag hade. Bruna, enkla med lagom klack som passar till det mesta :) Har dessutom rabattkupong på din sko fram tills sista april så dessa ska jag förmodligen införskaffa.




Och eftersom jag inte kan bo i mina converse i sommar skulle även dessa sitta fint tycker jag!! Ett par billiga ballerinor från typ H&M kommer jag nog köpa också, främst för att ha något som jag inte är så rädd om på Peace & Love och sen för att bara kunna dra på sig lite snabbt och smidigt :)



Det var nog allt från ikväll, nu ska jag nog faktiskt lägga mig, i en vettigt tid för en gångs skull. Orka gå upp lite tidigare imorgon :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0