HAUL från Paris - Too Faced ögonskugga

Halli hallå!! Nu är jag här igen!

I Paris köpte jag även en ögonskugga från Too Faced. Den kallas för Exotic Color Intense Eyeshadow.
Den som jag har heter Petals to the Metal, den finns att köpa på eleven.se för 195:- och på beautybay.com för 163:- Jag kommer dock inte riktig ihåg vad jag betalade för den.

Här kommer lite swatches på den!









Det blev många bilder, men eftersom det är en duokrom skugga så ville jag visa alla olika färger som kommer fram. Den är brun med lite grön/blått skimmer. Fantastiskt fin och passar väldigt bra själv på locket då den ger mycket effekt.

Den är också väldigt pigmenterad och lätt att jobba med. Håller länge och på bilderna har jag ingen primer under heller. Det som är lite synd är att jag upptäcker bara när jag väl tar fram den hur himla fin den är och den åker inte alls fram så ofta som den borde. Och andra sidan har jag så otroligt många ögonskuggor och då känns det ju onödigt att bara använda en, haha.

Någon gång snart så ska jag visa er mitt smink, eller i alla fall mina paletter, för jag vågar nog inte visa upp allt smink på det sättet samtidigt, då ser jag ju hur mycket jag faktiskt har! ;)

Lägger upp en bild på mina naglar om en timme eller så, ska fika lite macka och så med mamma först. Jag kanske målar om naglarna ikväll, vill göra lite nailart, men jag är ju inge bra på det! Öva kanske?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0