HAUL från Paris - HOTmakeup palette

Tänkte skriva min första haul, eller som en av mina favorittjejer från youtube Kandee Johnson säger, Shop N' Tell.
Jag sa ju att jag skull skriva en recension på det jag köpte i Paris. Det har inte blivit av än, men nu har jag i alla fall använt prosukterna ett tag och hunnit vad jag tycker om dem!

Jag var ju som sagt i Paris i början av december och besökte mitt lilla paradis, Sephora. Det blev lite saker inhandlade och jag tänkte visa swatches och berätta lite vad jag tycker om produkterna.

Jag tänkte börja med en palett som var från HOTmakeup. Betalade bara 140:- och det är 24 ögonskuggor. Skuggorna är helt okej pigmenterade och det blir bra med primer. De är lite olika pigmentering från skugga till skugga, men alla är krämiga och lätta att jobba med.

Här kommer lite swatches på skuggorna!

Såhär ser den ut när den är stängd.


Och såhär när den är öppen. I locket finns det också en spegel.

Swatches är från första raden och neråt i ordning, så det ät lätt att se vilken som är vilken. Jag har ingen primer under, utan bara ögonskugga.







Och där var alla ögonskuggor! Jag gillar paletten och den var verkligen prisvärd. I snitt kostar skuggorna knappt 6:- styck, så det är väldigt bra!

Jag har en palett till och en enskild ögonskugga, men det kommer upp senare. Nu ska jag måla om naglarna, det blev katastrof igår, så nu ska jag göra om.

Vi hörs senare ikväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0