I love... mango & papaya

Var hos min syster i Karlskoga i helgen och hälsade på. Det var hur bra som helst. Vi var i Örebro i lördags för hon skulle handla lite saker hem. Jag passade då på att köpa en duschkräm eftersom min är slut. Kunde då inte låta bli att lukta på alla mumsiga dofter i I love...-serien. Alla luktar fantastiskt gott och det var väldigt svårt att bestämma sig. Jag gillade verkligen raspberry & blackberry, men min svaghet för mango gjorde att det blev I love... mango & papaya. Det är dessutom både bubblebath och shower crème. Härligt eftersom vi faktiskt har ett badkar!

Har precis duschat och luktar nu lite som en påse tutti frutti. Ett av mitt favoritgodis :P Men jag gillar att jag luktar ändå inte för mycket godis utan ändå fräscht. Känns som om jag kommer fortsätta att köpa deras produkter ganska mycket.


Det är också en rejäl flaska så den räcker länge. Det är bra med tanke på att den ändå kostar 69:-. Inte så dyrt egentligen eftersom flaskan nu är så himla stor.


Jag ville inte heller ta min vanliga body lotion som luktar vanilj och chokladpraliner till den här. Därför tog jag mitt body butter från The Body Shop som luktar Satsumas. En av mina favoriter av deras body butter för den luktar så fräscht.

Nu ska jag sminka mig och sen iväg på lunch med två kompisar.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0