Lalala London!!

Åååh! Jag är så himla pepp. Åker till London på söndag. Hittade en blogg om London idag. Den var lämpligt nog på blogg.se's framsida :) Läste lite och hittade lite smågrejer, ska grotta in mig lite i den tjejens arkiv.

På hennes blogg stod bland annat om lite matställen. Ett av dem var Ed's som låg på Oxford Street, en av de stora shoppinggatorna vi ska besöka. Den restaurangen har tydligen mycket Grease-feeling över sig! Jag gillar verkligen Grease och vill gärna se hur det ser ut där :)

Har fått i uppdrag att handla åt lite kompisar och så! Har dessutom en lång lista på vad jag själv ska spana in. Sen måste jag prioritera lite väl där. Inte en chans att jag skulle ha råd med allt jag vill ha! Så vida jag inte vinner massor med pengar på en trisslott imorgon... Vann 25:- häromdagen så jag ska lösa in den mot en ny och hoppas på det bästa :p

Planet går 18:10 från Arlanda på söndag kväll. Så på lördag tänkte jag passa på att gå ut och dansa lite, det var ett tag sen!

Nu kommer nog mamma hem närsom helst så vi ska ta en kopp te.



Bild tagen från google.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0