Look of the day - Mimmi

Det här är min fina vän Mimmi! Hon pluggar musik i Östersund för tillfälet och är långt borta! Men nu har hon och några kompisar från skolan en Stockholms turné och idag fick jag äran att sminka henne till en konsert de ska ha i Liljeholmen!

Såhär blev resultatet! Hon blev supernöjd och jag tycker att hon ser fantastiskt snygg ut!


FÖRE:



EFTER:

Såhär blev resultatet! Hon har inget på läpparna eftersom hon spelar trumpet och det blir inge bra då :P


Jag använde mig av Urban Decays Deluxe Palette och färgena Graffiti och Zero. Hon hade en kort, jättesnygg grön jacka som matchade snyggt med den gröna ögonskuggan :)

Nu ska jag ta och sminka mig själv och försöka mig på en videotutorial.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0