Look of the day - Risky Business

Kände mig typ helt oinspirerad till hur jag skulle sminka mig idag så jag sökte lite snabbt på google, gick inge vidare det heller. Till slut hade jag inte så mycket tid på mig så jag rotade fram en gammal palett från H&M som jag använde väldigt mycket förut och körde på en enkel snabb sminkning med den. Det är en palett med bara tre färger, hade alltid den om jag skulle sminka mig på tåget :p










Hade tänkt göran en tutorial idag, men pga tidsbristen och den ganska ointressanta sminkningen så blev det inte så.

Nej! Nu ska sminket bort och jag ska dra fram lite inspiration och göra något intressant, försöka mig på någoting som kan passa en ängel. Var ett tag sen jag gjorde något annorlunda! Hang in there my darlings!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0