Look of the day - Simple as that

Dagens smink går i enkelhetens tecken. Dagen har spenderats hemma hos Jennifer med mys i soffan och målande av naglar. Dessutom började jag morgonen med en brakfruskost då en gammal kompis som flyttat var på besök med sin flickvän. Så det var trevligt! Och mammas nybakade snabbfrallor är fantastiskt goda till frukost! Mumma.

I vilket fall så hade jag för det första lite bråttom när jag skulle göra mig klar eftersom jag skulle hinna med tåget och jag orkade inte sminka mig mycket. Det blev en ljus skimmrande skugga och en tunn eyeliner med vinge, lite mascara och mitt O-Gloss från Smashbox.

Och det verkar inte som om jag kan låta bli att lägga huvudet på sne när jag tar mina bilder och jag är alltid för lat för att räta upp dem, så jag ber om ursäkt att allt ser snett ut! :D






Lite vit kajal på vattenlinjen så ser jag pigg och fräsch ut!

Jg gillar ju mycket smink och trivs väldigt bra i det, men jag kände mig ändå fin idag och det var alldeles lagom för en slappar söndag tycker jag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefint! :) vad använder du för liquid eye liner?

2012-02-12 @ 23:16:18
Postat av: Eva

Använder du complexion primer förresten?

2012-02-12 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0