Look of the day - Sparkling beach

Hej hej!! Det blir två sena inlägg! Låg och kikade på Easy A och målade naglarna så det blev lite senare än vanligt, men men. Bättre sent än aldrig ;)

Hade tänkt göra en tutorial imorse, men lämnade kamera i mitt rum istället för att ta med den till badrummet och kunna fota... Så det blir en look of the day istället.


Det blev blått och grönt idag igen. Hmm, känns som om jag blivit lite enformig!! Det får man inga fler läsare av :o NEJ!! Nu förbjuder jag mig själv att använda blått eller grönt på resten av veckan. På måndag får jag ha blått eller grönt igen! Och lila har det också blivit mycket av... Men lila får jag använda på lördag, för det är ju en fantastisk färg!! ;) Hahaha!

Slänger upp ett inlägg med mina flerfärgade naglar också sen ska jag försöka somna i vettig tid idag!!

Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0