Look of the day - Winterland on Mercury

Jag hinner inte redigera klart min videotutorial idag, som ni kanske märker. Har suttit tillsammans med Aida och planerat inför London hela kvällen, så det blev inte så mycket tid över.

Ni får i alla fall se hur jag sett ut idag och vad ni kommer att få se i min tutorial. Det verkar kunna bli något vettigt av den! Men jag måste säga att jag gör mig snyggare på bild än film... Hahah, men men ;)

Det blev blått och silvrigt idag!

Jag är mycket väl medveten om a tt jag skelar på denna bild, men ibland blir det så. Deal with it^^



Med lite korallfärgade läppar till det så blir det hela outstanding!

Nu ska jag vika ihop det sista av mina kläder och sen hoppa i säng.

God natt kära läsare! Vi ses imorgon hoppas jag ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0