Look of the night - Innocent Angel

Här kommer en idé till något man skulle kunna göra till en som ska vara utklädd til ängel på en skiva. Hon som i sådana fall ska bli sminkad har dessutom lång, tjockt, blont hår, så det blir nog bra ihop :) Jag tänker mig en lite mer "oskyldig" variant av en ängel, hon får säga vad hon tycker eller om hon vill ha det mer som en fallen ängel eller något. Vi får se!

Och återigen, jag skulle vilja ha vita lösfransar, så är det någon som vet var det finns så säg väldigt gärna till!!




Jag har en ljust guldig skimmrande skugga på locket och en otroligt lätt markerad globlinje med en mörkare guldig färg. Använde guldig eyeliver och toppade med guldig skugga. Skulle gärna ha Urban Decay's eyeliner i Eldorado som är en riktigt snygg vattenfast guldig eyeliner.




Jag ville verkligen ha ljusa öppna ögon därför blev det väldigt ljus och lätt ögonmakeup och vit kajal på övre och undre vattenlinjen.


Lite strasstenar på ena tinningen.


Glossigt rosa läppar till det!!




Jag rpovade även med svart mascara, vet inte om jag gillar det lika mycket. Man ser den vita igenom eftersom man inte ska vänta nästan alls när man målar på den svarta mascaran efter den vita(det är en dubbelmascara.). Skulle jag ha svart mascara skulle jag använde en annan ändå.



Så blev det den här gången! Hoppas att ni gillar det. Och hoppas främst att hon som eventuellt skulle ha det gillar det. (Min hand ser enorm ut :D)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefint! :)

2012-02-22 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0