Mat och rosa smink

Jag står för tillfället i köket och lagar mat. Idag blir det jordärtskockssoppa. Har varken ätit eller lagat det förut så jag hoppas på att det blir bra.

Efter maten ska jag lägga upp en tutorial på dagens smink. En ganska ljus sminkning i rosa och vitt! lite inför alla hjärtans dag såhär. Känner att jag vill vara sådär superklyschig och använda mycket rosa och så. Imorgon när det väl alla hjärtans dag så ska jag köra på en mörkare variant av dagens tror jag. Så då får ni nog bara en look of the day om jag inte kommer på något världsrevolutionerande som jag vill göra en tutorial på istället :)

Kram på er! Nu måste jag plocka undan lite på bänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0