Nagellack - Bogotá Blackberry & Ocean Drive

Halloj! Jag funderade på om ni skulle tycka att det var intressant att jag la upp bilder på mina naglar/nagellack? Jag är ingen som är bra på att göra massa mönster och grejs, men det händer. Tänkte i alla fall lägga upp bilder på nagellacket för det senaste dagarna.



Det första är Bogotá Blackberry från OPI. Det var inte alls Wocka Wocka som jag sa häromdagen. Vet inte varför jag fick för mig det. Men de är åtminstone inte helt olika i färgen :) Gillar verkligen den här mörkt röda färgen med lite skimmer i.



Men igår rök det röda lacket och jag målade på nr 712 Ocean Drive från IsaDora istället. Lacket har en aningens mer grön ton än på bilden, annars stämmer det bra överens :)

Jag har alltid varit ganska dålig på att ta bort nagellack och måla nytt så det bara skavs bort, men på senaste tiden har jag blivit väldigt bra på det! Jag tycker dessutom att det är vikigt att ha fräscha händer och naglar så det känns ju bra att jag tar mig tid att måla naglarna. Har så himlans många nagellack!! Byter jag varje eller varannan dag så kan jag nog gå igenom alla rätt snabbt!!

Får se om det blir en tutorial eller bara look of the day idag. Än så länge ligger jag kvar under täcket i min pyjamas :P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0