Nagellack - Damson Dream

Hemma hos Jennifer blev det nagellacks målande. Jag hade med mig mitt enda holo-lack(som för övrigt är fantastiskt snyggt!) som Jennifer fick låna. Jag målade mina naglar med ett lack jag köpte i London när jag var där för lite mer än ett år sedan. Det är Damson Dream från No.7. Sen tyckte Jennifer att jag skulle måla över Excuse Moi från OPI på ett finger. Tyckte ringfingrarna kändes bäst och så blev det. Var en väldans bra idé från jennifers sida, det blev riktigt snyggt tycker jag!

Dock är jag lite avundsjuk på att hon lyckades få tag på detta lack. Har varit slut överallt jag har tittat.

Jag kan för övrigt meddela att det tig evigheter att få bort 5 lager av Gone Gonzo! som jag hade innan. När Jennifer tagit bort sitt lack och målat på nytt så började jag ta bort lacket på min färde nagel.... Ingen dröm. Tror att jag i fortsättningen bara målar det ovanpå vanliga lack och bara ett lager så går det bort bra mycket lättare.


Tycker att detta lack är superläckert. Det är en snygg blanding av mörkrött och mörklila. Plommon kan man väl kalla det för. Och det är riktigt snyggt när det reflekteras i ljus.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0