Nagellack - Depend nr. 03

Igår kväll målade jag naglarna med ett lack jag inte använt på länge. Fick det när jag fyllde 16... Så det är några år gammalt och har börjat segna lite grann. Men inte så mycket, och än så länge går det att använda! Bra tycker jag. Lite osäker på hur jag ska beskriva färgen, men det är som en metallisk röd/rosa skulle jag nog säga. Den täcker rätt bra med ett lager, men jag ville ha en lite mörkare färg och målade två lager och fick lite mer täckning också, men man klarar sig med bara ett lager, och det är bra :)


Lillfingret är lite kladdigt, men det har tagits bort nu! Som ni ser är flaskan ganska sliten.

Glöm inte att följa mig på Bloglovin'!! Klicka bara på ikonen till vänster :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0