Nagellack - Gone Gonzo!

Naglarna blev igår målade med superfina Gone Gonzo! från OPI's Muppets Collection. Jag får se när det tas bort, blir någon dag när jag har lite tid på, framåt helgen kanske :)

Jag målade nog 4-5 lager tror jag. Gjorde det samtidigt som Aida och jag planerade inför London och kollade på Sveriges Mästerkock och Jamie Lagar Brittiskt. Det blev mycket matprogram igår!

I alla fall, tillsammans med min bästis Seche Vite så torkade lacket supersnabbt så klart! Och nu glittar jag mer än någonsin!

Och det gula lacket luktade inte citron särkilt länge. Morgonen efter luktade det mycket mindre och efter att jag duschat så luktade det ingenting. Men igår när jag tog bort det så luktade naglarna citron.


Så här ser det underbara lacket ut på naglarna. Det skulle nog inte skada att måla på ett lager till eller två. Kanske gör det ikväll. Vi får se :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0