Nagellack - Muppets Collection

Jag är lite dubbel till vad jag tycker om det här gula nagellacket faktiskt... Jag vet inte om jag gillar det eller inte. Så imorgon åker det av!

Vill väldans gärna måla på något av dessa fantastiska lack från OPI's Muppet's Collection!

Inga lack som var särskilt lätta att fånga på bild! Men ni ser i alla fall :)


Detta är Divine Swine och är ett lila glitter med större silver glitter på en genomskinlig bas, så det krävs några lager för att det ska bli heltäckande.


Nästa lack är Fresh Frog of Bel Air som har samma formula, fast i grönt istället. En riktigt fin grön!


Och sist ut är Gone Gonzo. Den blåa varianten. Dock är den blå ljusare i verkligheten, man ack så läcker!


Det finns även en fjärde av samma formula som heter Gettin Miss Piggy With It som är röd, dock har jag inte fått tag på den, men så är det.

Det lack från den här kollektionen som jag är riktigt besviken över att inte ha fått tag på är Rainbow Connection som förmodligen är det mest fantastiska lack jag någonsin sett!!!! Sök på google and you'll find it. Det är glittrigt lack i regnbågens alla färger, som hörs på namnet. Och har både stort och smått glitter på en genomskinlig bas. Har sett att det finns på tradera, men det kostar mer än i butik och jag har inte riktigt råd med det. Men om någon känner för at skicka ett till mig så var så god! Haha :D

Kram på er! Blev inget primer-inlägg ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0