Nagellack - No Mambo Jambo

Målade ju som sagt mina naglar igår. Blev äntligen bra när jag gjorde det ordentligt och inte stressade!
En mörkgrön färg som nästan har lite blåa toner in sig. Ser ljusare ut på bild än den faktiskt är!


Nej, jag har inte städat ordentligt runt naglarna, gjorde inte det förrän idag!

Jag får se om jag målar om ikväll eller imogon, jag är ganska trött och funderar på att lägga mig snart...

Ingen look of the day idag heller för jag sminkade mig i bilen idag och har ingen bild. Jag tänker inte ta någon bild nu heller för jag är alldeles för lat ;) Men det är lite sotat i en blå/svartskugga och ett ljusrosa läppglans till.

Vilken fattig bloggdag det blev... Men jag ska se till att få lite material att lägga upp imorgon så ska jag också försöka få till det där med tidsinställda inlägg i helgen för då ska jag till min syster. Gör nog någon mobiluppdatering, men man vill ju ha lite roligare än så!

Kan försöka få upp ett inlägg med några enkla sminktips för nybörjaren, en liten sminkskola eller något :) Skulle det vara något?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0