Nagellack - Pearly Frost och Depend nr. 161

God kväll!! Dagens har spederats med vänner och kvällen på teater. En kompis som hade uppsättning i skolan. Väldigt bra och jag måste säga att hela klassen var fantastiskt duktig!

Igår kväll däremot blev naglarna målade. Började med att plocka fram ett röd/rosa lack, men kände att jag ville göra någor extra. Letade fram Pearly Frost från IsaDora och målade ett tunt lage röver det röd/rosa lacket, som är nr. 161 från Depend. Så nu skiftar naglarna i ljust skimmrande röd/rosa och i annat ljus mer skimmrande pärlvitt. Tycker att det blev fint!


Min hand ser väldigt märklig ut, jag vet...


Och så med lite annat ljus på naglarna!

Lägger upp en look of the day alldeles strax också, ska bara få in bilderna i datorn :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0