Nagellack - Scented Lemon

Målade naglarna nyss! De blev gula. First time faktiskt! I alla fall vad jag kommer ihåg... Det är i alla fall första gången med detta lack!

Nagellacket är parfymerat. Köpte det för $2.80 på Forever 21 i USA i somras. Det här gula och ett grönt. Hade aldrig varit med på parfymerade nagellack innan jag såg dessa, men har sett att Make Up Store också har några parfymerade nagellack. Hmm... Undrar vad de lacken luktar. Det här gula luktar iaf citron. Och färgen heter, inte helt otippat Lemon. Så nu luktar mina naglar citron, ganska fräscht faktiskt. Lite spännande sådär.


Har inte städat runt naglarna på bilden, ber om ursäkt för det! Men jag målade på tre lager och det täckte bra faktiskt! Man klarar sig med två, men tre för att få det riktigt täckande. Första lagret blir en mycket mörkare gul, men ju fler lager desto ljusare gul blir färgen. Borsten är vit vilket gör att den ser mer neongul ut på borsten än vad den gör på nageln. Borsten var inte helt toppen, men det gick rätt bra ändå.

Har ingen aning om man fortfarande kan köpa detta lack, eller det gröna jag har för den delen, men jag tyckte att det var värt de få tior jag gav för det.

Imorgon blir det job vilket innebär att jag kommer sminka mig och ni får antingen en tutorial eller en look of the day, vi får se :)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: BEAUTY TOOLS

Sv: Jag hade på lite olika läpprodukter och testade lite så jag har inte en specifik produkt som jag har använt. Jag använde Max factors lip tint i nr 03 och den har en liknande färg som på bilden. Sen lade jag bara lite av en röd stain över och så blev det den färg som det blev :)

2012-02-06 @ 21:32:27
URL: http://beautytools.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är väldigt söt och jag älskar dina sminkningar! Kul med färger! Vad hände mellan dig och din fd pojkvän? :O

2012-02-06 @ 22:06:01
Postat av: Kristin

Tack så mycket! Vad glad jag blir :D Det höll tyvärr inte, men det är inget jag vill diskutera i bloggen. Men vi var tillsammans i 1,5 år och jag ångrar inte en sekund av den tiden :)

2012-02-06 @ 23:05:11
URL: http://kristinsgodingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0