Ögonbrynskniv och lösfransar!

Var på möbelmässan i Älvsjö med mamma på förmiddagen. Hittade så otroligt mycket som jag ville ha! Men då skulle jag behövt ett stort hus och fetaste plånboken ever!

Direkt från möbelmässan så åkte jag mot jobbet, var lite tidig så jag gick en vända på centrum först. Hittade ögonbrynskniv, låter väldans dramatiskt, det är det inte. Har velat ha såna ett tag eftersom jag är så lat när det kommer till att noppa ögonbrynen. Hoppas på att de funkar bra. Kan försöka skriva recension på dem när jag provat ett par gånger!

Jag hittade även ett par kortare lösfransar som man skulle kunna ha till vardags, nr. 110 från Ardelle. Tyckte att de var fina. Ska nog prova dom imorgon.

Look of the day är lite plommonlila. Blev helt okej. Sminkade mig i bilen på väg till mässan, inte den ultimata platsen att sminka sig på. Blev ljusa läppar idag. Brukar inte ha så ljust, men jag tycker att färgen är så fin! Blir nog med ett glans på nästa gång:)

Tänkte lägga upp tutorial för gårdagens sminkning ikväll, när jag kommit hem från jobbet vill säga!

Ledsen att det blivit så lite uppdatering idag. Men det kommer mer! No worries;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0