Tutorial - Plum

Grattis på alla hjärtans dag kära läsare! Tänkte börja med en gammal tutorial så får ni dagens sen. Det blir lite plommonfärgat, jag gillar den.

1.

Börja med att lägga en ljusrosa/beige färg vid inre ögon vrån och under ögonbrynet.

2.

Sen tar jag en rosa skugga och lägger på mitten av ögonlocket.

3.

Till sist tar jag en plommonfärgad skugga och lägger som ett liggande V längst ut på ögonlocket och även längst ut på undre fransraden.





Med lite mascara och ifyllda ögonbryn blir resultatet såhär!









Läppglanset jag använde är det aprikosfärgade på nedersta raden och näst längst till höger.
Paletten är från Sephora och jag köpte den i somras, dock var den limited edition.


Ska duscha nu, sen blir det till att fixa min Valentine's Day Makeup.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0