Videotutorial och nagellacksremover

Halli hallå!

Kände bara för at slänga upp ett kort inlägg så här på morgonkvisten.

Jag tänkte försöka mig på en videotutorial idag när jag sminkar mig, jag hoppas att det kan bli bra för jag har velat göra videotutorials flera gånger, men det har antingen inte blivit bra, eller bara inte blivit av.
Så förhoppningsvis får ni en videotutorial senare idag eller ikväll.

Sen har jag märkt att min stora flaska med nagellacksremover som jag köpte typ förra veckan verkar ha gått upp i rök! HALLÅ?! Hur gick det till liksom? Har knappt hunnit använda den och har bara lite i botten på en annan flaska. Ska leta igenom hela huset ordentligt en gång till idag och hoppas på att jag hittar den. Känns onödigt att pröjsa 50:- för en stor flaska som ska räcka om man inte kan hålla reda på den.

En annan sak jag ville tillägga om mitt sista inlägg igår. Det om nagellacken från OPI's Muppets Collection är att, jag tvekar lite gran till att använda dem för det är sjuuuuukt svåra att få bort! De sitter verkligen som berget. Jag har haft det över enfärgade nagellack och när man ska ta bort det så försvinner allt utom glittret relativt lätt, sen dissikerar glitter bomullapadsen som man använder för att ta bort nagellacket. Det försvinner, självklart. Men det krävs tid. Så om jag målar med de nagellacken så får det sitta på ett tag innan jag byter...
Så, hittar jag min försvunna nagellacksremover så åker det nog på ändå, för de är ju gudomligt snygga!

Om en kvart ungefär så kommer en kär kompis till mig och äter frukost, hon har flyttat några timmar bort för att plugga, så det ska bli kul att träffa henne! Sen ska jag sminka henne för hon ska ha en konsert runt lunchtid :) Förhoppningsvis får jag ta en bild, och då kommer den upp här på bloggen innan två gissar jag på.

Och ett inlägg känns ju lite tråkigt utan bild. Jag har en tutorial som jag skulle kunna lägga upp om ni är intresserade. Har tvekat för jag funderade på om den var tråkig. Så nu hoppas jag på att få nogon respons överhuvudtaget, brukar gå sådär på den fronten :p

Skulle detta vara intressant att se tutorial på eller vill ni bara se vad jag har använt?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0