Wishlist for London!!

Har ju planerat på att spana in en den sminkmärken som inte finns att få tag på eller bara går att beställa från nätet här i Sverige.

Först och främst så vill jag verkligen ha en Naked Palette från Urban Decay. Fattar inte varför jag inte köpte en i USA i somras! Eller i Paris i vintras för den delen.... Men nu så!! Dock funderar jag på om jag ska köpa Naked Palette eller Naked Palette 2. Vet att tvåan har sålt slut flera gånger om och lär bli svår att få tag på, men om den finns så ska jag kolla vilken jag helst vill ha. Usch, det blir svårt!!

Här har vi den första Naked Palette. "Orginalet" eller vad man ska säga.


Och här har vi Naked Palette 2. När jag bara tittar på dem och på swatches på nätet så har jag supersvårt att välja, men det visar sig när jag kommer fram till London!!

Funderar också på att införskaffa en till Eyeshadow Potion Primer fast i nyansen Sin istället för Original som jag har hemma nu. Sin ser ungefär ut som ögonskuggan med samma namn. Alltså en champangefärgad väldigt skimrande primer. Tror att det skulle vara snyggt till en riktigt skimrande partymake eller varför inte under en helt matt make för att få en liten twist på det hela.

Har ingen swatch på den, men den är inte helt olik nyansen på tuben där den är som ljusast! :)

Sen tänker jag självklart kika på deras mörka läppstift som jag pratade om förut, framför allt Oil Slick. Och eventuellt ett lip stain också!



Sen tänker jag kika på ett billigare märke, bättre för plånboken ;) Ironiskt nog så finns detta märke enligt google på ett av världens mest exlusiva varuhus(som för övrigt har en fantastisk matavdelning!) nämligen Harrod's. Så dit ska jag och kika på NYX Highlighting and Contour Powder. Ska kika på deras andra produkter också, men har inget annat specifikt som jag vill ha, men jag kommer garanterat att hitta mer!!





Sen tänker jag kolla på Smashbox också och skillnaden i priser från Sverige och även Mac. Mac har många snygga läppstift och läppglans som jag är sugen på!

Min lilla wishlist. Jag fruktar mest för allt annat jag kommer vilja ha när jag väl är där! Det komer jag garanterat inte ha råd med, men några saker ska jag allt få med mig hem!

Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0