Face Charts - Bilder

Här kommer ett kort, tidsinställt inlägg, förhoppningsvis funkar det!

Tänkte bara visa de face charts som jag gjort hittills. Jag prövade lite olika för att se vilken jag gillat bäst. Men jag måste nog säga att det är den från MAC, det kanske finns fler som använder just den, men jag förknippar den med MAC iaf :) Det är nr. 1 och 2. Scannade in alla face charts på jobbet, dock slog scannern ut massa färg och gör de inte rättvisa riktigt, får prova ta kort på dem istället, men ni fattar principen. Förvänta er dock inget storslaget för det är ganska svårt att makea på papper och ögonfransarna är a pain in the ass... hehe :P

Jag har målat rouge och broner på alla, men det syns knappt på någon.


1. 2. 3.



4. 5.



Sådär ja!! Jag ska göra fler face charts när jag får tid. Det är kul även om jag måste få tag på en skrivare som kan skriva ut akvarellpapper utan att det fastar!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0