Idas look of the day - Strass

Träffade min kompis Ida i eftermiddag och sminkade henne lite. Eller ja, mycket kan man väl säga utifrån henne, hon brukar vanligtvis bara ha mascara till vardags. Men jag tycker att det är kul att sminka de som inte sminkar sig så mycket i vanliga fall. Det är tacksamt för det blir så stor skillnad med så lite :) Ida fick även rosa strasstenar på läpparna. Det var väldigt pilligt men blev bättre än jag trodde med tanke på att jag aldrig använt strass på läpparna förut!


Lite guldbruna sotade ögon.


Blev rätt coolt med strass! Eller va tycker ni?

Jag ska se om jag orkar gå upp lite tidigare imorgon för att själv leka med strass OCH hinna ta bort det innan jobbet. Börjar ju faktiskt inte förrän två :) Blir lite för mycket för jobb tror jag ;P Hade jag jobbat i en sminkbutik så hade det gått ändå, men inte nu :P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0