Lazy!!

Ligger för tillfället i soffan i köket och håller mamma sällskap när hon lagar mat. Har en stor mysig kofta på mig och bloggar från telefonen.

Ikväll ska jag sminka en kompis och hennes kompis för att hennes storasyster/min granne fyller 20 och ska ha fest så jag har ansvaret för att göra gästerna snygga! Eller ja, två av dom:p blir nog enkla sotningar. Det verkar vara önskemålet:) tror säkert att jag får ta bilder så ni får se hur det blev!

Igår var jag hos en kompis på fest och satte på strasstenar under ögat som matchade snyggt med ögonskuggan, men det var något fel på mina ögon igår och inget ville fastna!! Men jag fick bild på det innan jag var tvungen att ge upp:p lägger upp bild på det senare när jag orkar gå ner till min dator!!

Jag ska över en vända på 20-årsfesten också och lär fylla på min lila makeup:)
För tillfället ser den ut som nedan. Ingen vidare bild, men lila skugga och svart eyeliner:) tror att jag tig bilder imorse^^

Kram!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0