Look of the day - As simple as grey

Såhär blev det idag! Ganska enkelt med gråa nästan helmatta skuggor, mycket eyeliner och lipstain från Smashbox till det.

Har verkligen hållit hela dagen! Jag har både ätit och druckit. Fyllde på lite efter lunch då det försvunnit lite i mitten av läpparna, men det var nästan inte nödvändigt. Love it!!!






Noppade ögonbrynen imorse också! Verkar ha missat några småstrån, får ta det imorgon, inte lika tidkrävande som idag i alla fall. Målade naglarna också, supersnygg mörkröd färg från OPI. Har den inte här men jag har för mig att den heter Wocka Wocka. Ni kan ju söka om ni vill se :P

Ska se om jag kanske fotar till en tutorial imorgon. Känns som om det var ett tag sedan nu :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0