Look of the day - Tingeling

Hej och hå!
Har verkligen varit kass på uppdatering! Har verkligen velat, men om ni sett mitt schema som varit för december så har det inte varit mycket tid över. Men nu jobbar jag som vanligt igen och jag kan börja uppdatera som jag vill! Har massa material att lägga upp, både bra och mindre bra, men inget katastrofalt ;) Förhoppningsvis får ni lite inspiration i alla fall.

Det kommer ta ett tag att komma "i fas" med dagen eller vad man ska säga, men uppdateringar blir det i alla fall!

Börjar med en grön look. Jag lade upp en bild från telefonen förut, men här kommer lite bättre bilder :)

Inspirationen kommer från underbara Kandee Johnson. Videoklippet hittar ni här. Det här var också den första videon jag såg med henne. Hon är så fantastiskt bra och duktig och man blir så glad av henne!!




Stirrblick, men man ser bättre hur det ser ut med öppna ögon.


Och med stängda ögon! Tadaa...

Det här var när jag först var på 70-års fest och sen tog mig vidare till en kompis 18-års fest.

Kommer två till look of the day nu, så kan jag nog hinna med att lägga upp ett par tutorials imorgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0