Look of the night - Golden mask

Började pilla med strasstenar och det blev väldigt många och väldigt mycket av allt. Lite crazy, ingen ängel här inte :P Men Jag lägger upp lite bilder ändå :)

Vill egentligen ha megalånga vita lösögonfransar, men det har jag inga så jag får köra på vti mascara istället^^

Hoppas på att slå besöksrekord idag!! Har 45 minuter på mig och är bara 2 unika besökare ifrån :P Någon ny som vågar besöka?! ;)






Visste inte riktigt hur jag skulle göra ögonbrynen, försökte mig på vita, blev sådär...

Förövrigt har jag satt i två nya glödlampor i mitt badrum! Så nu fungerar alla tre som de ska, tusan vad ljust det blev helt plötsligt! Fantastiskt skönt ;D

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Med en sån sminkning tror jag du skulle kunna göra så att ögonbrynen smälter in... tror det skulle bli coolt!

2012-02-01 @ 11:19:09
Postat av: Eva

feett collt kristin! verkligen catwalk makeup



ps läser din blogg hela tiden man blir fett inspirerad! <3

2012-02-06 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0