Make Up Store Lipstick - Gate

Inte undra på att jag inte orkade gå ner och hämta min dator i förra inlägget! Dagen efter hade jag nästan 40 graders feber. Det började väl redan då. Så jag har inte mått prima den här veckan direkt!

Men nu mår jag mycket bättre! Jobbar idag och det är framsteg.

Ikväll ska vi ut på middag och fira Aida som fyller 19:D jag lovade att sminka henne innan så jag åker direkt från jobbet. Har dock ingen kamera med mig. Tar väl telefonen annars tror jag kanske att de har en systemkamera som jag kan låna till ett par bilder:p jag ska hem efter middagen och vila så jag kan bli helt frisk! Var dessutom ute en del förra helgen:)

Jag har för övrigt totalt kärat ner mig i ett läppstift från Make Up Store!!! Det heter Gate och har en sheer finish. Vilket innebär att det inte ger lika mycket färg som man ser i hylsan. Om ni har provat IsaDoras nya Jelly Kiss så vet ni vad jag menar. Kallas även sorbet ibland. Framförallt på nagellack. I alla fall så är detta en röd nyans med mycket orange i och även lite rosa. Jag tycker det är så sjukt snyggt och kan inte sluta använda det!!! På bilderna ser man inte riktigt den rätta färgen, men nästan. Lite mer orange än det som är på läpparna och lite mer rött än det som är i hylsan. På bilderna vill säga. Får ni chansen att prova det så gör det!! Riktigt snyggt vill jag säga! Har en känsla av att detta kommer bli en storfavorit. Och jag gillar att läpparna blir lite återfuktade samtidigt. Jag som gärna använder läppbalsam av olika slag hela tiden!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0