MAKEUP IS ART

Halloj!!

Jag tänkte visa de strasstenar jag köpte på Panduro i Uppsala igår och en bok jag fick i en sen julkapp förra helgen av min kära systeryster och hennes kille!! :)


Dessa strasstenar köpte jag på Panduro. Jag gillade verkligen blandpåsarna så behöver man inte köpa massa kartor för att få olika färger. Sen kompleterade jag med en mer neutral karta med svarta, bruna och transparenta stenar och sedan de andra två kartorna för att verkligen få med alla färger! :P




Den här fantastiska boken fick jag! Hade önskat mig den utan att ha sett insidan, men den kändes spontant som något jag vill ha. Det ärr både bra ganska basictips och en del för hur man gör det där extra som man inte riktigt kan ha till vardags, men som är så grymt snyggt! Boken kan du köpa här.


Här är ett uppslag i boken. Alla bilder i hela boken är även konstnärligt snygga tycker jag. Jag har, för er som inte vet, pluggat fotografisk bild A, B och C på gymnasiet och önskade att jag tagit dessa!! Och som ni säkert förstår så är boken sprängfylld med massor av inspiration. Jag längtar efter att få leka med alla mina strasstenar och lösfransar! Jag har läst nästan hela boken, inte den del som hade med hudvård att göra dock :P iaf inte än. Kanske lägger upp en närmare beskrivning på boken lite längre fram när jag verkligen grottat ner mig och vänt på alla sidor till fördärvet ;)

Men jag kände att jag ville visa lite vad jag har i huvudet om dagarna nuförtiden :)
Imorgon ska jag träffa en kompis och få sminka henne och innan hon kommer kanske jag prövar lite strass på mig själv!! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0